


"א"ר אין אדם לומד תורה אלא ממקום שלבו חפץ.
שנאמר (תהלים א, ב) כי אם בתורת ה' חפצו..."
§ The Gemara returns to its interpretation of the verse that was discussed previously: “But his delight is in the Torah of the Lord” (Psalms 1:2). Rabbi Yehuda HaNasi says: A person can learn Torah only from a place in the Torah that his heart desires, as it is stated: But his delight is in the Torah of the Lord, i.e., his delight is in the part of the Torah that he wishes to study.

תהליך הלמידה- "כי האדם עץ השדה"
שורשים - משתלה, ציר הזמן, ארבעה מעגלי צמיחה,
ארון הספרים, ספריא.
גזע - על שלושה דברים העולם עומד- בחירה של נושאים ללימוד
בארבעה מעגלי צמיחה ולמידה: משפחה, חברים, אהבה.
ענפים - בוחרים דבר שעליו עולמנו עומד להרחבה והעמקה בחברותא.
עלים- יומן אישי המתעד את תהליך הלמידה.
פירות- תוצרי הלימוד בחברותא - ספר לימוד פתוח "חידושי תורה".
שורשים - משתלה, ציר הזמן, ארבעה מעגלי צמיחה,
ארון הספרים, ספריא.
גזע - על שלושה דברים העולם עומד- בחירה של נושאים ללימוד
בארבעה מעגלי צמיחה ולמידה: משפחה, חברים, אהבה.
ענפים - בוחרים דבר שעליו עולמנו עומד להרחבה והעמקה בחברותא.
עלים- יומן אישי המתעד את תהליך הלמידה.
פירות- תוצרי הלימוד בחברותא - ספר לימוד פתוח "חידושי תורה".



מה אנו עושים ?
"חידושי תורה" ספר לימוד פתוח שיתופי שיוצרים ביחד.
למה אנו עושים ?
אין אדם לומד תורה אלא ממקום שלבו חפץ.
איך אנו עושים ?
ארבעה מעגלי צמיחה ולמידה.
א. למידה אישית (משימות אישיות בספריא, יומן אישי לרפלקציה,
שיחות אישיות)
ב. חברותא (2 תלמידים/ות)
ג. חבורה (3 חברותות)
ד. כיתה (5/6 חבורות)
"חידושי תורה" ספר לימוד פתוח שיתופי שיוצרים ביחד.
למה אנו עושים ?
אין אדם לומד תורה אלא ממקום שלבו חפץ.
איך אנו עושים ?
ארבעה מעגלי צמיחה ולמידה.
א. למידה אישית (משימות אישיות בספריא, יומן אישי לרפלקציה,
שיחות אישיות)
ב. חברותא (2 תלמידים/ות)
ג. חבורה (3 חברותות)
ד. כיתה (5/6 חבורות)