וכיצד מסדרין את הלחם כו'.
בגמרא וארבעה כהנים נכנסין שם שנים ממשמר זה ושנים ממשמר זה וחולקין לחם הפנים, ופרש"י נכנסין לעזרה כדי לחלוק הלחם. ולדעתי היה נראה דהכוונה ע"פ דאמרו בפרק שתי הלחם דארבעה כהנים מקדימין לפניהם שנים ליטול שתי המערכות ושנים ליטול שני בזיכין, א"כ הנוטלין בזיכין היו ממשמר הנכנס שהן מקריבין הבזיכין לכן סילוק בזיכין דהוי כמו קמיצה הוי במשמר הנכנס והשנים שנוטלין מהשולחן השני מערכות לחם הם ממשמר היוצא לפי שגם הן חולקין בלחם והא דאמר נכנסין פירוש להיכל כן נ"ל, ועיין תוספתא מנחות פי"א כיון שהוקטרו שני בזיכין נותנין חצי חלה לכל משמר פירוש ברגל דיש כל הכ"ד משמרות דחולקין וי"ב חלות לכ"ד משמרות, רי"א זה שהיה מחלק לחם הפנים היה עומד בין האולם ולמזבח מפריס ומניח כו' ולבעלי מומין כו' מוציאין לחוץ שאין יכולין לכנוס בין האולם ולמזבח פירוש הכל ברגל כמפורש בתוספתא סוף סוכה בהדיא: