1
המביא גט ממדינת הים. שנייא היא שאין בקיאין בדיקדוקי גיטין. משמע דבכל דיקדוקי גיטין אינם בקיאין כגון לשמה ונכתב ביום ופסול מחובר וכה"ג אבל מסוגית הבבלי משמע דבלשמה לחודה הוא דאין בקיאין כדכתבו התוס' דף ב' ד"ה לפי שאין בקיאין לשמה וע"ש ומשום הכי נמי מפרשי התם דאין צריך שיעיד השליח שנכתב לשמה דסתמא לשמה קא מסהיד ובכלל בפני נכתב הוא אבל לשיטתא דהכא ע"כ צריך לומר כפי' רש"י דשיילינן ליה אם נכתב לשמה ואומר לשמה דהא כל הני דיקדוקי גיטין לאו בכלל בפני נכתב סתמא הן ועד שיעיד בפירוש לכולן כדקאמר הכא לקמן עד שיאמר ביום עד שיאמר לשמה: