1
קצרוהו ונתנוהו בקופות וכו'. במשנה אמרו חכמים דבקנים ובקליחות חובטים אותו כדי שלא יתמעך ולא הזכירו כאן אולי דמפרש דחכמים לא באו אלא לחלוק על ר' מאיר דס"ל דבעודו שבולין מהבהבין אותו כדי לקיים מצות קלי דאין זה משמעות קלי אלא באבוב של קלאים קאמר וכדאיתא בגמ' והיינו טעמא כמ"ש בפירוש המשנה שלא יגישו אותו על האש קודם שיבוש לפי שהוא מתלחלח ובשעת הדישה יתפרד ויפסד אבל קולין אותו אחר דישתו וכו' ע"כ. ומ"ש בספרי רבינו
2
ומקטיר השאר תיבת השאר אין לה מובן שלא היה מקטיר אלא הקומץ וכן מצאתי בכתב יד קדמון השאר נמחק: