1
נטמא אחד מן הסדרין בין לפני הקטרה בין לאחר הקטרה וכו'. בזו לא חילק בין הגיע זמן הלחם ללא הגיע מפני שעל הטומאה הציץ מרצה כדאיתא התם דף ט"ו. אכן מה שיש להקשות דבפי"ב דפסולי המוקדשין הל' ד' פסק רבינו דאם חסרו הסדרים עד שלא הוקטרו הבזיכין פסולין משהוקטרו כשרים ומאי שנא מנפרס הלחם שאין הדבר תלוי בהקטר הבזיכין אלא בזמן הסרת הלחם ואין לומר שיש חילוק בין נפרס לחסר שהרי בגמרא דף ח' הקשו תהוי כמנחה שחסרה קודם קמיצה וכו' ותירצו מנחה לא בריר קומץ הא בריר קומץ משמע דאי לאו האי טעמא הו"ל כחסר ואין לומר דחסרו הסדרים היינו כולם כלומר שנאבדו או נשרפו דא"כ היכי שייך לומר כשרים או פסולים וי"ל דלעולם יש חילוק בין חסר לנשבר ומה שתירצו בגמרא רבותא קאמר דאף אם תמצא לומר דהו"ל חסר מ"מ יש לחלק: