1
נראה דהשבת שטרי מציאה לבעלים הוי מדרבנן כיון דלא הוי גופן ממון בפרטי דאבדה שור שה שלמה דהא אפילו קרקע דגופו ממון מרבינן ליה מכל אבדת אחיך כדאמר' לעיל ואינה נקראת אבדה כיון שאפשר שיפרעו לו החוב ויכתבו שובר דלראיה בלחוד הוא דקיימי ובגט ובענין קידושין (אמרינן) [סמכינן] אסימנין דאורי' או אטביעות עין כדאמר' בהלכות גירושין פרק שלישי וממה שכתב הרב ז"ל סוף הפרק שהשטרות שדינם שלא יחזיר אם החזיר הם כשרים נראה גם כן שאין החזרת שטרות מן התורה כדאמרינן: