1
שש חלות וכו'. יומא י"ח א' וסוכה נ"ו א' וכת"ק דר"י ועיין בירושלמי דסוף סוכה דאייתי ראיה מאחימלך דמשמר היוצא נוטל חמש ועיי"ש בש"ק.
2
מוכנים לעבודה וכו'. טעם זה איתא בסוכה נ"ו ב' ובתוספתא שם פ"ד אולם בירושלמי שם ה"ח איתא וז"ל א"ר חנניה בריה דר' הלל כדי לחלוק כבוד לנכנסין א"ר יוסי בי ר' בון לא מטעם זה אלא בגין דתנינן כל הנכנסין להר הבית נכנסין דרך ימין ומקיפין ויוצאין דרך שמאל עכ"ל אמנם רבינו תפס שיטת ש"ס דידן.
3
חולקין כל וכו'. עיין לעיל פ"ד מהל' כלי מקדש ה"ה יעו"ש.
4
תקנה כדי וכו'. כך מפרש רבינו במשנה סוכה שם והוא מפרש כן מה דאיתא שם בש"ס תיקנו רבנן מילתא וכו' עיי"ש בתוס' יו"ט ודעת הראב"ד כדעת רש"י לפי שהם מוכרחים להקדים ומוכרחים להתאחר לכן דין הרגל יש להם וחולקין כלן בשוה וכ"ז פשוט.