א
כתב יד א
דברי ר"ש מיותר:
ב
אתיא דיחידאי דהכא. פי' ר"ש דמתיר במתני' כסתמא דתמן. דהתם הוא סתם שמותר ליתן לתוכה תבלי חולין ותבלי תרומה:
ג
ויחידאי דתמן כסתמא דהכא כצ"ל. וה"פ ויחידאי דתמן דהיינו ר"מ כסתמא דהכא. דהכא היא סתם שחיישינן לשמא יביאון לידי פסול:
ד
מאי כדון הלכה כר"מ דתמן. פי' דחיישינן לשמא יביאנו לידי פסול ולהכי אינו מותר לבשל אלא מעט מעט וסברי דאפי' למאן דאסר לבשלו מ"מ מעט מעט מותר לבשל:
ה
כתב יד ב
אתיא דיחידאי דהכא כסתמא דתמן. היינו ר"ש דמתיר במשנה דהכא הוא כסתמא דתמן דתנן מותר ליתן לתוכה תבלי חולין ותבלי תרומה. ויחידאי דתמן. היינו ר' מאיר כסתמא דהכא דתנן אין מבשלין ירק של שביעית בשמן של תרומה כו':
ו
מאי כדון הלכה כר"מ דתמן. דאסור לבשל שמא יביאנו לידי פסול. לכן נהגו לבשל על יד על יד ואוכלין: