כהן וכו' ואין עשה דוחה ל"ת ועשה. וכתב הרב המגיד דכך היא גירסת ההלכות ורש"י אבל אמת שאין צריכים לכך וכו' דתיפו"ל בעידנא וכו' ואין הגירסא כדבריהם וכו' ע"כ. וקשה טובא דמה יענה אבנר לש"ס דר"ה דף ל"ב ע"ב שופר של ר"ה וכו' מ"ט שופר עשה הוא ויו"ט עשה ול"ת ואין עשה דוחה עשה ול"ת ע"כ וכי שם נמי נשבש הגירסא והתם ליכא בעידנא כדהכא ולא משתמש הש"ס מטעם זה וזה מורה כמ"ש הנמוק"י על שם הר"ן דזה חשיב בעידנא ואי יש לתרץ לשיטת הרה"מ לש"ס זו דר"ה הוא כמ"ש התוס' יו"ט גבי הך מתני' דקושטא דמילתא קאמר הש"ס דהוי יו"ט עשה ול"ת ומיהו לא צרכינן להכי דלא הוי בעידנא וכו' וכן היה לו להרה"מ לתרץ למאי דקשיא ליה מש"ס דב"מ ולא לומר דאיכא חילופי גירסאות גם מ"ש ולענין דינא לא נפק"מ מידי תמהני דנפקא ונפקא דאי נקטינן טעמא משום דלא אתי עשה ודחי ל"ת ועשה מכלל דנדון כזה חשיב בעידנא אלא דמטעם אחר לא דחי משא"כ אי נקטינן טעמא דלא הוי בעידנא נפק"מ לבעלמא בנדון דומה לזה דלא הוי בעידנא וק"ל.