1
בגד שניתז עליו דם החטאת וכו' נטמא חוץ לעזרה קורעו כדי שיטהר ומכניסו ומכבסו. מעיל שניתז עליו ונטמא וכו' מכניסו פחות מג' אצבעות ומכבסו בפנים. לכאורה כיון דיש עצה להכניס פחות מג' על ג' למה לא נאמר דגם בבגד שניתז ונטמא מכניס פחות מג' על ג' דגם שאר בגדי כהונה אסור לקרוע ועי' יומא ע"א וברש"י שם ועי' במל"מ כאן בשם קרבן חגיגה דבשאר בגדים כל שאינו דרך השחתה מותר לקרוע. ופשוט נראה דבגד שניתז עליו היינו בגד של חולין. גם מתני' דזבחים (צ"ד) נראה דמיירי בשל חולין.