כרצון | ד ל ברצון.
חכמים (ג"פ) | ג חכמ'.
ושלשה | ד ושלש'.
כרצון1 | ד ל ברצון.
חכמים2 | ד חכמי'.
אילו... חכמים3 | ד ח'.
אילו | א ואילו ל אלו.
כרצון2 | ל שברצון.
בערבי | א ערבי ג בערב.
כל היום | ד כל היום [כולו]. א ח'.
וקוצרין לפני | א [וגודשין] וקוצרין את. גליון ג וגודשין (ובפנים סימן להשלימו אחרי "וקוצרין").
העומר | ג העמר.
ואילו | ד ל ואלו. ג ח'.
שלא | כ"ה ד א ל. ב ג ח' (בב יש כאן סוף עמוד, ובג סוף שורה).
כרצון | ד ל ברצון.
מתירין גיזיות של הקדש | ל ג גודשין לפני העומר (ג העמר).
גיזיות | ד גיזות א גמזיות.
נשרים בשבת | ד בפורים בשב'.
פיאה | ד פאה.
לירק | ד ליר'.
אמ' ר' | ד א"ר.
יהודה | ג יהוד'.
כרצון | ד ל ג ברצון.
חכמים | א ג חכמי'.
הן | א ל היו ג הוו.
יהו | א [אם כן] יהו ג [אם כין] יהוא.
כן | ג כין.
אלא | ג אילא.
שלשה | א ל [על] שלשה.
בידן (ג"פ) | א בידם.
ושלשה | א ל ג [ועל] שלשה.
אילו | ד ל אלו א ואילו.
בערבי | א ערבי ג בערב.
פסחים | ד א ג פסחים [כל היום] ל פסחים [כל].
וגודשין | כ"ה ד א ל ג. ב וגורשין.
וגודשין וקוצרין | ד א ל ג וקוצרין וגודשין.
העומר | ג העמר.
ולא מיחו בידן | א ל ח'.
אילו | ד אלו א ואילו ל ואלו.
בידן | א בידם.
גזוזיות | ד א ל גמזיות ג גווזיות.
הקדש | ד הקד' ג הקדיש.
נשרים | כ"ה א ל ג. ד נשרין ב גשרים.
בשבת | ל ח'.
ונותנין | ד ונותני'.
פיאה | ד ל פאה.
כיצד | ג כאיזצד.
אומ' | ד אומר א ג אומרין ל או'.
ישראל | ד א ישר'.
וגו' | א ל ה' אלהינו ה' אחד ג וג'. ד ח'.
יהודה | ג יהוד'.
או' | כ"ה ל. ד אומר א ג אומ'. ב ח'.
מפסיקין היו | ל היו מפסיקין.
היו | ג ח'.
אלא | ג אילא.
שלא היו | א שאין.
אומ' | ד ג אומרים ל או'.
כבוד... ועד | ג וג'.
לעולם ועד | ד וגו'.