וישבו עליה המה ובניהם ובני בניהם ודוד עבדי נשיא להם לעולם. עיין במ״ש רבינו הרמב״ם הוא ובנו ובן בנו ג׳ דורות של משיח, וכ״כ כאן המה ובניהם ובני וכו׳ ואח״כ יהי׳ נשיא להם. [ועיין בהוריות דף י״ג גבי מלכי ישראל, דמלכי ישראל ומלכי יהודה מביאים לעצמם משום דלא כייפי, והנה לפי מה דמבואר דבעינן שאין על גביו כו׳ (ע״ז) חזינן [דאין צריך] שיהי׳ מעלה יותר גדולה, דג״כ בשניהם שוים לא שייך זה רק שלא יהא בו חסרון, וכן הדין בבכור, עיין בכורות דף [ט׳]. וכן הדין בבכור לנחלה, עמ״ש ב״ב דף קל״ו, ועמ״ש חולין דף ק״ב גבי [אבר מה״ח אם אכלו כולו] ומכות דף ח׳, ע״ב, ובירושלמי ב״ק פ״ד גבי אם יש נזקין בכולו, ועמ״ש בה׳ כלי המקדש גבי מנורה, אך כ״ז בזה״ז, אבל לעתיד לבא אי״ה אז ליכא חסרון רק מעלות א״כ צריך שיהי׳ גדול מכולם ולכך הם אחד, כן ר״ל], וברמב״ם וראב״ד ספ״א מהלכות מלכים, ואכמ״ל.