1
כיצד כו' ונפסק כו'. הנה רבינו ז"ל מפרש דהך נפסק הלבן ר"ל החוט שחציו לבן וחציו תכלת זהו נפסק וס"ל דהתכלת היה בגדיל לכן לא הביא הך דאיגרדום תכלת וקאי לבן משום דא"כ היינו נפסק החוט מעיקריה דפסול ע"ש בתוס' ומרדכי:
כיצד כו' ונפסק כו'. הנה רבינו ז"ל מפרש דהך נפסק הלבן ר"ל החוט שחציו לבן וחציו תכלת זהו נפסק וס"ל דהתכלת היה בגדיל לכן לא הביא הך דאיגרדום תכלת וקאי לבן משום דא"כ היינו נפסק החוט מעיקריה דפסול ע"ש בתוס' ומרדכי: