ואין עושין אותו מצמר הגזול. אבל ציצית שאולים כשר דרק טלית שאולה פטורה מן הציצית ועיין סוכה דף כ"ז ע"ב:
אבל המשתחוה לפשתן הנטוע כו'. ר"ל דהא לא נקרא פשתן רק אחר שנעקר מן הארץ ונטוה עיין מש"כ רבינו ז"ל בהל' סוכה פ"ה ה"ד דלא מקרי גדולי קרקע שהרי נשתנית צורתה ועיין ירושלמי כלאים פ"ט מה פשתן כברייתו ר"ל דפשתן מזמן ששם פשתן עליו לא נשתנה ועיין בכורות דף י"ז ע"א מה פשתן שלא נשתנה ובנגעים פי"א מ"ב בר"ש, וכן ר"ל בהך דע"ז דף מ"ז ע"א גבי קמח ע"ש וב"ק ד' צ"ו ע"ב וכן ר"ל הך דתמורה דף ל"א ע"א גבי אפרוח דזה הוה פנים חדשות ועיין בירושלמי פ"ג דע"ז דאף של ביצת ע"ז יש מ"ד דס"ל דמותר וע"כ משום זה ועיין חולין ד' ס"ט ע"א גבי כל מכח כו' ותוס' שם ד' ס"ד ע"ב ותוס' נדה ד' נ' ע"ב ד"ה תרנגולתא ועיין כריתות ד' ד' ע"א גבי לחם קלוי ובתו"כ פ' שמיני הן אם עשה היין כענבים שהוא בגופן כו' ועיין בחולין ד' קכ"ט ע"א גבי כששימש מעשה עץ שימש ר"ל דאין זה הדבר רק הוא דבר חדש ועי' ערכין ד' ז' ע"ב גבי שער ע"ש בר"ש ועי' מש"כ בהך דנזיר ד' נ' ע"א גבי כזית נצל ובדברי הרמב"ם שם ועיין ברא"ש נדרים ד' נ"ה ע"ב גבי חילקי טרגוס כו' ע"ש: