לא יהלכו בנות כו'. עיין בהך דנדרים דף ל' ע"ב דאמר שם נשים לעולם מיכסה וע"ש בתוס' ישנים וברא"ש אם ר"ל גם הקטנים או רק גדולות ובאמת נ"ל דהך דאמר שם בירושלמי ואין טלייתא צריכה לא ר"ל כפי' המפרשים שם דקאי על יורדי הים רק דקאי על זה דמבעי ליה אם קטנים נקבות הוה ג"כ בזה הגדר דשחורי הראש דכיון דנתגדלו אסורות ועיין בהך דסנהדרין ד' נ"ח ע"ב דמשמע שם דהיה דרכם גם בעכו"ם דא"א יוצאת מכוסה ועיין בהך דעירובין ד' ק' ע"ב גבי מגדלת שער כלילית ועיין בכריתות ד' ח' ע"ב אין אשה פורעת כו' ומש"כ רבינו בהל' ע"ז פי"ב ה"י אך באמת הך דעירובין ר"ל שצריכה לקלוע שערה וזהו הך מגדלת וגבי סוטה צריך לסתור קליעתה כמבואר בסוטה ד' ח' וזהו הנ"מ בין פנויות לא"א דא"א אף אם קלועה אסור עיין יומא ד' מ"ז ושבת ד' נ"ז ע"ב גבי כליא פרוח, ודף ס"ה ע"א למטה מן השבכה ועיין נזיר ד' כ"ח ע"ב אבל גבי פנויה רק לסתור קליעתה אסור שלא תלך פרועה ועיין ברש"י נדרים דף נ' ע"ב ובר"ן ד"ה עד דמסתרין ועיין בהך דכתובות ד' ס"ו ע"ב גבי בתו של נקדימון כו' ובאמת זה ר"ל בהך דנזיר ד' נ"ט שלא יתקן איש בתיקוני אשה ע"ש אך באמת ר"ל קליעת שער וכ"כ בזה וזה אסור באיש מטעם לא ילבש גבר ועיין מש"כ הראב"ד בפ"ג דעדיות משנה ה' על הך משנה דכלים בפ' כ"ד של יוצאת חוץ ובפי' רבינו שם, וע"ש במס' כלים פ' כ"ח משנה ט' גבי חלוק: