1
בא עליהם כו'. עיין בהך דיבמות דף נ"ה ע"ב דלאחר מיתה פקע שארו וא"כ מוכח דמיתות ב"ד היכא דכתיב שארו לאחר מיתה פקע, ועיין בסנהדרין ד' כ"ח ע"ב דארוסה ג"כ לא מיקרי שארו וזהו כוונת תוס' יבמות דף ג' ודף צ"ז דרק למיתה אז בעיא עכ"פ נכנסה לחופה, ועיין סנהדרין דף נ"ג ע"א ברש"י דאשתו מיקריא גם מן הארוסין, ועיין תוס' יבמות דף צ"ד ע"ב ד"ה מאיסורא ושם ד' נ"ה ע"א ד"ה דיש ע"ש: