1
המקנא לאשתו כו'. עיין בה"ה ועיין בכסף משנה. אך באמת ר"ל כך דהיינו על ידי עד אחד שאומר שזינתה לאחר קינוי וסתירה ס"ל דזה רק לדין זונה ואסורה לכהן אבל לומר שהיה המעשה בפועל ונטמאת ס"ל דעל ידי עד אחד לא מחזקינן כן וכן גבי הודאת בע"ד דקיימא לן דמהימן ס"ל ג"כ דזה רק בגדר דין לא בגדר בירור וכ"כ בזה ועיין מש"כ רבינו לקמן פ' כ' הל' י"ג והנבעלת ספק חללה ע"ש והוא ג"כ מחמת זה דלפסול אחרים א"א ע"י חזקה ועיין מש"כ רבינו בהל' ק"פ פרק ד' הל' ב' ובמה שהשיג עליו הראב"ד ז"ל גבי פסח אם מאמין לו שנשחט שלא לשמו ע"ש ועיין בהך דחולין ד' צ"ה ע"א גבי אברים נבלות ומבואר בירושלמי שקלים פ"ח דלוקין משום נבלות ועיין לקמן פ' י"ח הל' ט' בהשגות גבי אמתלא: