1
החרים חצי כו'. כן מבואר בתוספ' פ"ד דערכין ע"ש ומשום דזה לא הוה גדר הקדש רק גזה"כ כמ"ש התוס' תמורה דף ל"ב ע"ב ולכך לא פשיט הקדושה בכולו וכמ"ש אך נ"מ אם הקדיש עבדו לדמי קרבן ואח"כ החרים חציו לכהנים דשפיר חל כמבואר לעיל אם אז חל על הכל דנוכל לומר דלכך גבי חרמי כהנים לא נדון בכבודו משום דזה לא שייך רק בדבר השייך פדיון וגבי חרמי כהנים לא וא"כ כאן דגם חרמי כהנים הוה פדיון שפיר נדון בכבדו אך באמת זה הוה בגדר לדמי דשייך גם גבי חרמי כהנים כמבואר גיטין דף ל"ח ע"ב אך כל וכו' ותוס' ערכין דף כ"ח ע"א ע"ש או די"ל דזה רק בקדשי בה"ב וכבר כתבתי בזה: