76-77. [זכרונות האמורות לעניין הקשת ר' יוסי אומ' אומרן כולן כאחת] וכו'. המוסגר במרובעים נשמט בכי"ו ובכי"ל ע"י הדומות, והשלמנו ע"פ כי"ע (אצל צוקר' בטעות: לעניין הקדשת). ובד: זכרונות האמורות בעניין בקשה וכו', וכבר הגיה בתוספות בכורים: בעניין הקשת (וממנו גם במנחת בכורים), והכוונה לבראשית ט', ט"ו-ט"ז: וזכרתי את בריתי אשר ביני ובינכם וגו' וראיתיה לזכר ברית וכו'.
77-78. ר' יהוד' או' ראשנים בפני עצמן ושניים בפני עצמן. בתוספות בכורים פירש בדרך אפשר שראשונים כוונתו לבראשית ח', א': ויזכר אלקים את נח וכו' (כלומר, כבנוסחאות שלנו במוסף של ר"ה), והשניים הם הפסוקים שבקשת עצמה. ולא מצאתי בשום נוסח של תפילת מוסף את הזכרונות של קשת. והחתימה שלנו בברכת זכרונות היא: זוכר הברית, כלומר הברית לאברהם. וברכה זו היא גם ברכה על הקשת, עיין לעיל ח"א, סוף עמ' 108 ואילך. ובקטעים מן הגניזה של מוסף לר"ה (לפי מאן בשנתון של צינצינטי ח"ב, עמ' 330): ב"א ה' זוכר ברית אבות לבנים.
78-79. ר' יוסי אומ' אומרן כל אחד ואחד בפני עצמו. וכ"ה בד. ובכי"ע: אומרן כולן כאחת, וכן בכי"ל: אומרן כלן כאחד, ואף שם הכוונה שאומר כל הפסוקים בעניין גדעון כאחת, וכל הפסוקים בעניין יהושע כאחת, וכ"ה הפירוש לפי גירסת כי"ו וד.