18. הנכנס לעיר והיתה תרומה מתוך ידו וכו'. בד: בתוך ידו. ובכי"ע בידו. ובירושלמי (פ"ד ה"ח, כ"ד ע"ב): תני נכנס לעיר ואינו מכיר אדם וכו'. והמלים "והיתה תרומה בתוך ידו" חסרות שם, אבל מתוך לשון רבי שם מוכח שברוצה לחלק תרומה עסיקינן (עיין גם מ"ש להלן). וכן בפי' ר"ש סיריליאו (לפי מהרי"ט אלגזי בכורות פ"ד סי' ל"ב, קי"ח ע"ד): נכנס לעיר ואינו מכיר אדם שם, ובתוספתא קתני והיה בידו תרומה, ומפרש לקמן דרוצה לחלקה לכהני העיר, ואין ידוע אם אוכלין בטומאה או בטהרה וכו'.
19. וכן מי שעמד וכו'. כ"ה בד, וכע"ז אף בכי"ע ובירושלמי. ובכת"י שלנו נשמט ע"י הדומות.
20. נשאל לחבירים וכו'. בכי"ע: משאיל לחבירים, וצ"ל: נישאל וכו'.
20-21. דברי רבן שמעון בן גמליאל. ר' או' אין נשאלין וכו'. וכ"ה בד. אבל בכי"ע: דברי ר'. רבן שמע' בן גמליאל אומ' וכו', והנכון כלפנינו, עיין לעיל פ"ד סה"ל ולהלן בכורות פ"ג סהי"ט. וכ"ה בירושלמי הנ"ל, ואומר שם בירושלמי: אתיא דר' כר' מאיר, ודרשב"ג בשיטתיה וכו'.