1
31. הבא לקבל עליו וכו'. בבלי בכורות ל' ב', כגי' כי"ו וד (בערך). ובכי"ע משובש.
2
33. ר' שמעון אומר לעולם מקבלין אותו. וכ"ה בכי"ע. ובד נשמט כ"ז. ובבבלי הנ"ל: ר' שמעון בן יוחי אומר בין כך ובין כך מקבלין וכו'. ובה' בכורות להרמב"ן פ"ד קי"ז ע"ב: ר"ש בן יהודה משום רשב"י אומר וכו'. והסגנון חשוד מאד בעיני, מפני שבכל מקום הסגנון הוא: ר"ש בן יהודה בשם ר"ש (בלי שם אביו). ועיין הפירוש להלן.
3
ומלמדין אותו והולכין. כלומר, אפילו לא נהג מקודם בצינעא בכל דברי חבירות מקבלין אותו מיד ומלמדין אותו והולכין. ובבבלי הנ"ל גורס: מקבלין אותו והוא למד כדרכו והולך. ובכי"ע נמצא ריוח בין "אותו" ובין "והולכין". וכן התחיל צוקרמנדל בהלכה חדשה: והולכין ומקבלין לכנפים וכו'. אבל הנכון כלפנינו, וכן פירש בח"ד, וכן יוצא ברור מן הבבלי הנ"ל עיי"ש. וכן בירושלמי שנצין להלין.