76-77. רבו שלימדו תורה, לא רבו שלימדו אומנות. להלן הוריות פ"ב ה"ה. ובכי"ע שם: רבו שלימדו חכמה ולא רבו וכו'. ועיין להלן.
77. ואי זה זה רבו, שלימדו ופתח לו תחלה. וכ"ה בד. ובכי"ע: ואיזהו זה שפתח לו תחילה. ובירושלמי כאן פ"ב הי"ג, ח' ע"ד: אי זהו רבו שלימדו חכמה כל שפתח לו תחילה, דברי ר' מאיר. וכ"ה בירושלמי הוריות פ"ג ה"ז, מ"ח ע"ב. ובירושלמי מו"ק פ"ג ה"ז, פ"ג ע"ב: אי זהו רבו כל שפתח לו תחילה דברי ר' מאיר.
77-78. ר' מאיר אומ' רבו שלימדו חכמה, לא רבו שלמדו מקרא. להלן הוריות פ"ב הנ"ל: לא רבו שלימדו תורה. וכ"ז חסר בירושלמי ב"מ מו"ק והוריות הנ"ל. ובבבלי כאן ל"ג א': תנו רבנן רבו שאמרו רבו שלמדו חכמה ולא רבו שלמדו מקרא ומשנה דברי ר' מאיר. ולפ"ז "חכמה" כאן פירושו "תלמוד", עיין ברש"י במקומו.
78-79. ר' יהודה או' כל שרוב תלמודו ממנו. המלה "ממנו" נשמטה בכי"ו בטעות וישנה בד, בכי"ע ("הימנו") ובמקבילות. וכ"ה להלן הוריות, ירושלמי ובבלי הנ"ל.
79. שהאיר עיניו במשנתו. וכ"ה בד, בכי"ע ולהלן הוריות הנ"ל. וכ"ה בירושלמי ב"מ (בהוצ' שלפנינו) והוריות הנ"ל. ובירושלמי מו"ק הנ"ל: כל שהאיר עיניו במשנתו אפילו בדבר אחד. וכ"ה גם בשרי"ר שם. ובכי"ל חסרות המלים "אפילו בדבר אחד" ונוספו בגליון. ובבבלי כאן הנ"ל: אפילו לא האיר עיניו אלא במשנה אחת זהו רבו. וכן יוצא גם מסוגיות הירושלמי הנ"ל. ובירושלמי כאן כיר"ז: כל שהאיר עיניו אפי' בדבר אחד במשנתו.