103. ואין ממלין לסחורה. וכ"ה בד. ובכי"ע מוסיף: הנחתומין והקפילאות אין ממלאין לסחורה. וקפילאות הם מוכרי צרכי אוכל ושתייה בקמעונות, κάπηλοι.
103-104. הבייר, והבלן, והספר, ממלין לשתות ואין ממלין לישתמש. קבוצה זו רגילה לבוא ביחד, וכ"ה לעיל פ"ט הי"ד, שורה 37, וכן לעיל בסמוך הכ"ז: מי שהיה בלן לרבים ספר לרבים. ובמכילתא משפטים נזיקין פ"א, הוצ' הרח"ש האראוויטץ,74בכ"י המשובח ביותר, בכי"א. וכ"ה גם בכי"מ שם. עמ' 248: באומנות שהיא משמשת לרבים, כגון בייר בלן ספר וכו'. אבל ברוב הנוסחאות שם לא נזכר בייר. וכן בתו"כ בהר פרק ז', פ"ה, ק"ט ע"ד. ומכאן שאין לדעת בברור אם הספר בא כאן אגב גררא, או שגם הוא מלאכתו במים לשטוף את הלכלוך מן השערות, דומייא דבייר ובלן שמלאכתם במים. ומלמדת התוספתא שאף הם שפרנסתם בכך אסורים להשתמש במים חוץ מן השתייה, ולא עוד אלא שיש כאן צורך הרבים.
104. אבל כובשין בהן את הכבשין, מדיחין בהן את הירק. וכ"ה בד. אבל בכי"ע: אבל כובשין בחנות את הכבשים, ומדיחין בחנות הירק. וכנראה שנשתבשה שם המלה "בהן" ל"בחנ'", והגירסא שלפנינו נכונה.
105-106. היו פועלין עושין בצדו, לא יהא ממלא ומשקה וכו'. עיין מ"ש ע"ז לעיל שורה 102, ד"ה ולא יהא ממלא.