חיך שם מ"ה: כ"ה בכל הדפוסים. וצ"ע.
להיות שאה"ע: ראה אוה"ת פ' פנחס ע' א'קנז.
זכר ונקבה בראם: בראשית א, כז.
ומבואר בזהר . . דקוב"ה לא שרי . . אלא באתר שלימא: ראה זח"ב קנה, א. קנז, ב.
כל חיך הטועם אומר לי לי: כתובות קיא, ב. ראה אוה"ת ויחי כרך ב שעה, א שמציין שכ"ה במד"ר פ' ויחי פצ"ט. וע"ש בפי' תי ”לי".
חכמה דאצי' שנק' חיך: מאו"א ח, פב. לקו"ת במדבר י, א. יא, ג. וראה בספר הלקיוטים ממאמרי הצ"צ ערך חיך.
טעמים שהם בשם ע"ב: מאו"א ט, יח: ”טעמים בסוד עתיק ואריך בחי' ע"ב". וביאיר נתיב שם מציין לע"ח שער טנת"א. ראה אוה"ת וארא כרך ז ע' ב'תקעד.
טעמים בחכמה יש שם גילוי עתיק: באוה"ת שמות כרך ז ע' ב'תקעג כ' ואולי זהו טוב טעם ודעת למדני טעם הכמוס". וראה בהנסמן לעיל מז, ג.
וקראת לשבת ענג: ישעי' נח, יג.
וכמ"ש במ"א ע"פ מארז"ל כל האומר ויכולו: שבת קיט, ב. ראה אוה"ת בראשית כרך א מג, ב.
מי שטרח בע"ש: ע"ז ג, א. וראה בהנסמן לעיל מז, ג.
הסבי עיניך מנגדי: שה"ש ו, ה.
דאינון מוקדין לי' בשלהובין: זח"ג פד, א. ובאוה"ת ויחי כרך ב. שעד, ב מוסיף: ומבואר בלקו"ת בשה"ש סד"ה הנך יפה רעיתי בפי' עיניך יונים.
מבואר באד"ר: זח"ג קכח, ב. קכט, א. בלקו"ת שה"ש כג, א מציין לכאן.
ובפנים ק"נ נהורין: ראה זח"ג קלה, ב. ע"ח שער א"א פי"ד.
כי יקרא קן צפור: דברים כב, ו.
עולם חסד יבנה: תהלים פט, ג.
עיני תמיד אל ה': תהלים כה, טו.
עין ה' אל יראיו: תהלים לג, יח.
ש"ע נהורין . . כמ"ש באד"ר (דקכ"ט ב' ובדף קל"ו ב'): בפלח הרמון שמות ע' שסב מובא מאמר זה ומצויין שם בהערה: אלא דלאו בפי' התם אלא מכללא היינו מה שמבואר שם בדף קכ"ח ע"ב ודף קכ"ט ע"א וב' ודקל"ה ב' ודקל"ו. וממה שנתפרש ע"ז באורך בע"ח שער הזיווגים פ"ז וח' שמשם נלקח ל' כזה, וכסיגנון הל' המבואר כאן ובתו"א הנ"ל נרמז במאו"א א"א סקכ"ד ואות ז' ס"י עי"ש ובי"נ לא העיר מקומם (וע' בלקו"ת פ' מסעי ד"ה הנה גבי המסעות אות ה' (דף צ"ג ע"ב) ומה שהאיר ע"ז אדמו"ר בהג"ה שם)". עכ"ל שם.
והכל הוא ע"י פותח את ידיך . . שהם יודי"ן ווי"ן: תהלים קמה, טז. ת"ז בהקדמה (ז, ב). ראה אוה"ת ויחי שעד, א ושם מציין ללעיל כב, א.
שאבא יונק ממזל הח': ראה זח"ג רפט, א. נסמן לעיל כה, ד.
נוצר אותיות רצון: ראה לקמן בדף סט, ב.