1
אף ה' נשים ששונאו' זו את זו מעידו' זע"ז לומר שנטמאת כו'. כתב מוהר"י כולי בהגהתו דלפי מה שהעלה הרב מ"ל לעיל פי"ב מה' גרושין די"ו דלדעת רבינו הני נשי למדו לשונם דבר שקר ואין בעדותן עדות כלל והויא לה כאשת איש גמורה ק' אמאי נאמנות הכא לאוסרה על בעלה ולדעת הראב"ד אסורה לבעלה מס' עכ"ל ואחר המחילה איני יודע מה הוא סח דמה שאסורה על בעלה לא מפני עדותן של אלו הוא דבלא"ה כל שאינה שותה אסירא וקיימא מן התורה מקרא דוהיא נטמאה וכמ"ש רבינו בר"פ ה"ב ועדותן של אלו הנשים לא מהני אלא שלא להשקותה מקרא דועד אין בה והו"ל כנשים המוזרות בלבנה וכיוצא שמונעות אותה מלהשקותה וכיון שאין משקין אותה ממילא היא אסורה לבעלה ודוק: