1
ואיזהו הטמא שחייב כרת על המקדש כל שנטמא בטומאה מן המת שהנזיר מגלח עליו כו'. עיין בדברי מרן כ"מ שהאריך להביא לשון הירוש' דפכ"ג ופי' דברי הירוש' שלא כדברי הר"ש ז"ל בריש אהלות מ"ג ולדידי אף רבינו מפרש הירוש' כמ"ש הר"ש אלא שהוא פוסק כאות' בריית' דמייתי התם בירוש' דפליג אר' אילא ותני כל שחצייו מן החלמה וחציו מן הגללים אין חייבים עליו על ביאת המקדש מפני שחציו מן החלמה אבל אם היה כולו מן החלמה חייב ודייק התם בירוש' דאף שני שנגע בראשון חייב על ביאת המקדש יע"ש. וכ"פ רבינו וכמובן והרואה דברי הר"ש בפירוש הירושלמי יראה איך הגירסא שהביא מרן כ"מ בדברי הירוש' היא מוטעת וצריך להתיישב עוד בדברי מרן כ"מ וצ"ע.