1
שניא היא דכתיב והוציא עד שיוציא וכו'. כתבו תוס' בזבחים דף קד בד"ה שיצא רובו במיעוט אבר פי' בקונ' דמיבעיא ליה לענין טמא המתעסק בהן וקשה דבסוף כיצד צולין אמרי' המוציא בשר פסח מחבורה לחבורה אינו חייב עד שיניח דהוצאה כתיב ביה כשבת ופריך ממתני' דהיו סובלין וכו' ראשונים מטמאין בגדים וכו' ואף ע"ג דלא נח ומשני בנגררין וא"כ רובו במיעוט אבר דהכא לא מחייב לענין שבת כיון דאגודו מבפנים לא יטמא בגדים ע"כ ולפום סוגין ל"ק דוהוציא את הפר לא קאי אפר אלא אגברי ולכך מיבעיא ליה שפיר אם יצא הפר רובו במיעוט אבר והסובלין כבר יצאו כולן מהו: