בית גרמו היו מסיקין מבפנים וכו'. כתב הר"ש יפה בבבלי גרסי' שהללו מסיקין מבפנים ואופין מבחוץ וכו' ופירש"י שהללו הבאין מאלכסנדריא לפי שלא היו יודעין לרדות מן התנור שלא יהא נשבר לפי שהוא עשוי כמין תיבה פרוצה או כמין ספינה היו יראים לדבקו מבפנים לתנור ואופין אותו מבחוץ עכ"ל ונוסחא זו ניחא לי דכל שנאפת מבפנים נאפית טפי ונשמרת טפי מהעיפוש וכו' אבל נסחא דידן לא ניחא דכיון דבית גרמו אופין מבחוץ ואנשי אלכסנדריא אופין מבפנים יותר קרובה להתעפש של בית גרמו ע"כ הנה נסחת בבלי כך היא שהללו מסיקין מבחוץ ואופין מבחוץ והללו מסיקין מבפנים ואופין מבפנים ולפי שיטת רש"י שמבחוץ היינו חוץ לתנור לא ידעתי היכן הסיקו ותו למה היו מתייראין שלא ישברו הא גם מבפנים בתנור היו הלחם הפנים בדפוס ותו לפ"ז יהיה גירסת הבבלי מהופך ממש מגירסת הירושלמי לענין אנשי אלכסנדריא אבל לפי מאי שפירשתי בקונט' שניהן לדבר אחד נתכוונו דאף בבבלי ה"ק הללו מסיקין מבחוץ וכו' היינו אנשי אלכסנדריא והללו אופין מבפנים וכו' קאי אבית גרמו ומה שפירשתי בקו' בחוץ לדפוס ובתוך הדפוס כ"כ תוס' ר"פ שתי הלחם ע"ש:
הדרן עלך פרק אמר להם הממונה