1
למאה בני אהרן תעשה כתנות. כתוב בגליון נראה דהגירסא משובשת וצ"ל לכל אחד מבני וכו' וה"פ הא דכתיב כתנות לשון רבים לא תימא דלכל אחד עשו ב' כתנות אלא לפי שלכל אחד ואחד ואחד עשו כתונת משום הני נקט לה בלשון רבים וי"ג לקצת בני וכו' ע"כ ולפי מה שפירשתי בקונ' אין צורך להגהתו ומאה דנקט לאו דוקא אלא כלומר כתונת דעלמא וזה ברור:
2
והא תני ולבשם אפילו שחקים ר' חנניה בשם ר' יסא במחלוקת. כתב הרב בעל משנה למלך בפ"ב מתמידין בד"ה ודע וכו' ותירצו דבמחלוקת הם שנויות ומי שאמר זו לא אמר זו ע"כ ר"ל דברייתא דתני בה בד שיהו חדשים פליג אברייתא דתני בה ולבשם אפילו שחקים וכן מפורש שם בדבריו ולענ"ד נראה כמ"ש בקונט' דבמחלוקת היינו בפלוגתא דרשב"ג ורבנן אבל הכל מודים דשחקים של בגדי כהונה כשרים דכולא סוגיא הכי מתפרשת וצ"ע: