1
זאת אומרת וכו'. כ' תוס' דף צט בד"ה ספק וכו' אמרי' בירושלמי זאת אומרת וכו' פי' אע"פ שיכול לבוא וכו' מכאן יכול להיות ראיה לפי' ריב"ן והנושא בת אחותו דוקא בת אחותו אבל בת אחיו אין עושה כ"כ מצוה דמבטל מצות יבמין ע"כ. וקשה לפי תוס' מאי ראיה מייתי ממתני' דלמא שאני הכא דחיובא הוא לנשא' לקיים מצות יבמין ועוד טפי ה"ל לאתויי ראיה ממתני' דריש מכלתין דקחשיב נמי בתו. א"ו פי' השני שבקונט' עיקר והיינו דכתבו תוס' יכול להיות ראיה וכו' ועמש"ל בפי':