1
אחיו שהוא קם תחתיו לחליצה ולייבום וכו'. בבבלי מסיק דמיפריך הק"ו כלום יש ייבום אלא במקום שאין בן. והמכילתא לא חש להך פירכא דסובר קם תחת אביו בכל מילי שהרי אפי' אשתו יורש שאסורה לכל אדם חוץ ממנו משא"כ הבן פוטרה ובבבלי סובר מ"מ הבן עדיף דלכך פוטר כיון שעל ידו מתקיים שם אביו אבל לא ע"י אחיו וכ"כ תוס' ב"ב דף קח ע"ב בד"ה כלום וכו'. ע"ש ומה שיש לדקדק בסוגיא זו עמ"ש בקידושין פ"א ה"ב בתו' שם: