1
והא תנינן כלי וכו'. מה שפי' הרא"פ בקושיא זו ופירוקה ע"ש ואינו מחוור כלל וכלל וחס לפרש כן דברי חכמים שהן דברים שאפילו תינוקות של בית רבן יודעין ואין מי שיטעה בו ומה שמביא ראייה מדברי הרמב"ם אינו ראיה כלל וכבר כתב הכ"מ שנוסחא אחרת היה לו לרמב"ם אבל נוסחא שלפנינו מורה מאוד כדברי הראב"ד וע"ש ומ"ש הכ"מ שדברי הירושלמי צריך לימוד ע"כ כבר ביררנו הדברים בפירושינו בקונ' והבן:
2
הדרן עלך פרק אלו הן הממונין: