1
תיפתר במסויים. כתב הרמב"ם בפי' המשנה וכשהקריבו הבהמה והוא נתכוין שהיא ממעות כל מי ששקל בתרומת הלשכה כאילו קנה בהמה באותן מעות של הקדש והקריב ונהנה שלא משכנוהו וכו' ע"כ וכ"כ הר"ב ותימא הא מסקינן בסוגיין דוקא במסויים אבל בלא"ה אינו מביא קרבן מעילה דחיישינן שמא נפל לשיריים ואין מעילה בשיריים נמצא מביא חולין לעזרה ועמש"ל ספ"ג בד"ה שהיה וכו' והרא"פ פי' דהא דקאמר הש"ס וחש לומר וכו' אבית ר' גמליאל קאי מלבד שאין לשון הסוגיא סובל פירושו אלא שלקמן פ"ג מבואר בש"ס דלא כדבריו ע"ש: