1
וכר"א בן עזריה וכו'. יש מפרשים דראב"ע מתיר להחזיר וקשה א"כ כ"ש דאתיא כחכמים דהא אינהו מתירין יותר להחזיר כדתנן וחכ"א נוטל ומחזיר:
2
לפי שהדברים הללו וכו'. כתבו התוס' בר"פ דרבינו שמואל פי' למשנתינו דמיירי בבשיל ולא בשיל ואין נראה לר"ת ומפרש שיש לחלק בין שהייה להטמנה דהטמנה שעושין לצורך יש לחוש שמא יחתה שמעט חיתוי מועיל לו ליתפס חומו וגזרו להטמין בכל דבר המוסיף גזירה שמא יטמין ברמץ ויחתה ע"כ ולפי הנך תרי טעמי דירושלמי איכא לאסור אפי' בבשיל:
3
אסרו טמינה משום כירה וכו'. שני פירושים שפירשתי בקונט' הם כפי שני הגרסאות שבבבלי ס"פ במה מדליקין והם גירסת רש"י והרמב"ם: