1
אין מדליקין צורי וכו'. כתב רש"י בדף כ"ו בד"ה אין מדליקין בצרי וכו' ל"א וכן היה רשב"א אומר וכו' לאו טעמא למילתיה יהיב אלא ה"ק ועוד היה אומר דבר אחר בצרי עכ"ל ולפי גירסת הספר מבואר שפי' הראשון והוא כפי' שבקונט' הוא העיקר:
אין מדליקין צורי וכו'. כתב רש"י בדף כ"ו בד"ה אין מדליקין בצרי וכו' ל"א וכן היה רשב"א אומר וכו' לאו טעמא למילתיה יהיב אלא ה"ק ועוד היה אומר דבר אחר בצרי עכ"ל ולפי גירסת הספר מבואר שפי' הראשון והוא כפי' שבקונט' הוא העיקר: