1
מהו בין שקורין בהן וכו'. וקשה הא מפורש תני במתני' דאין קורין בה אכתובים קאי שאין קורין בהן מפני ביטול בה"מ וי"ל דסובר ומפני מה אין קורין בהן מילתא באנפי נפשה היא וטעמא קאמר מפני מה אין קורין בכתבי קדש בשבת מפני ביטול בה"מ ולפ"ז יש לקיים הגירס' שלפנינו הדא אמרה בין תורה לנביאים לכתבי הקדש אין מצילין אותן וכו' וה"פ מדתני במתני' דכתבי הקודש אין קורין בהן מפני ביטול בה"מ משמע שאין כתובים בכלל כתבי הקודש דרישא דמצילין:
2
שתים ושלש טעיות בכל דף וכו'. וקשה השתא שלש מתקנים ואינה טעונה גניזה שתים מיבעיא וי"ל לא זו אף זו קתני ועיין במשנה למלך פ"ח מה' סוכה: