1
והוא שיהא בתוך אלפיים לתחום עד שלא חשיכה. וא"ת הא תחומין דרבנן ולא העמידו דבריהם במקום כרת וי"ל דהירושלמי לשיטתו דסובר תחומין דאורייתא ואלפים לאו דוקא ולכך פירש"י בבבלי דזמנו כל הלילה דסובר תחומין דרבנן וכ"פ הפוסקים:
והוא שיהא בתוך אלפיים לתחום עד שלא חשיכה. וא"ת הא תחומין דרבנן ולא העמידו דבריהם במקום כרת וי"ל דהירושלמי לשיטתו דסובר תחומין דאורייתא ואלפים לאו דוקא ולכך פירש"י בבבלי דזמנו כל הלילה דסובר תחומין דרבנן וכ"פ הפוסקים: