1
בלבד שיהא שם אחד מבני חבורה הראשונה ואחד מבני חבורה השנייה דר"י. בבבלי ס"פ מי שהיה טמא פריך מתניתין דלא כרבי יהודה ודחק רש"י מנ"ל למקשה דסובר ר"י דבעינן אחד מבני חבורה הראשונה ולפי הגי' שלפנינו. הכל מפורש בברייתא ע"ש:
בלבד שיהא שם אחד מבני חבורה הראשונה ואחד מבני חבורה השנייה דר"י. בבבלי ס"פ מי שהיה טמא פריך מתניתין דלא כרבי יהודה ודחק רש"י מנ"ל למקשה דסובר ר"י דבעינן אחד מבני חבורה הראשונה ולפי הגי' שלפנינו. הכל מפורש בברייתא ע"ש: