1
סבר ר' נחמיה שלשתן נשרפו. ובבבלי בזבחים דף קא ע"ב משני ר' נחמיה לטעמיה דאמר קדשי שעה לא פסלה בהו אנינות ונראה דסוגיא דהכא כשמואל ומתורץ בזה הא דכתבו תוספות שם ע"א בד"ה ורמינהי וכו' וקשה לשמואל מאי הוה ומשני ר' נתמיה אקושיא דר' יהודה אם אתה אומר מפני אנינות נשרפה היה לשלשתן שישרופו וכו' ע"ש:
2
תדע לך שהוא פסול גוף כרבנן. ונרא' דלכך לא קאמר דאף רבנן כר"י בן ברוקה דהא שרפו בני אהרן החטאת מיד דודאי כיון דפסול הגוף הוא ראוי לשורפו מיד משא"כ בפסול בעלים אבל לר"י הגלילי דה"ל פסול מכשיר אי לאו דסובר כל שאין לו אוכלין ישרף מיד הוה טעון עיבור צורה ובהכי ניחא קושית תוס' בפסחים ד' פ"ג בד"ה אמר להן וכו' ועיין היטב: