1
שהשורף כשובר. וא"ת א"כ איך שורפין אותו בט"ז וי"ל שסובר בו בכשר ולא בפסול ובט"ז הוא פסול וסובר כרבנן דרבי יעקב דאפילו בכשר מתחלתו מותר בשבירת עצם לאחר פסולו וא"ת א"כ הדרא קושיא לדוכתא וישברנו בט"ז ויהנה מן העצם וי"ל שסובר העצמות ששימשו נותר הן כמוח עצמו וטעונין שרפה:
2
סבר שמואל כר' יעקב וכו'. וקשה לפ"ז צריכין לומר דלשמואל שורף כשובר א"כ אף בט"ז לא ישרוף דהא סובר דלעולם אסור לשבור ונראה דה"ג על דעתיה דשמואל ישבור ויהנה והא ל"ק לשמואל ישרוף בי"ד וימנה דאף שמואל סובר משום אבדן קדשים: