1
כמתמיה וכו'. גירסת הירושלמי במתניתין אינה כגירסת הבבלי דגרסינן התם רשבג"א לעולם יעשה אדם עצמו כת"ח ולפי פירושא דירושלמי לא קשיא הא דפריך בבבלי למימרא דרשב"ג סבר לא חיישינן ליוהרא ורבנן סברי דחיישינן והא איפכא שמעינן להו דתנן חתן אם רוצה לקרות ק"ש לילה הראשונה קורא רשבג"א לא כל הרוצה ליטול את השם יטול ע"כ והשתא לרבנן ל"ק דודאי מי שרוצה לעשות עצמו כת"ח עושה אלא דלא חיישי שהכל יעשו עצמו ת"ח כדחיי' רשב"ג ולרשב"ג ל"ק דחייש שיאמרו מלאכה הוא דלית להו כדפרישית בקונט':