1
ומ"ד כמושין בקלח וכו'. כתב בש"ע סימן תע"ג אלא שבעלין אין יוצאיו אא"כ הם לחים ובקלחים יוצאים בין לחים בין יבשים וכתב המג"א ס"ק י"ג בין לחים משמע דאין יוצאין בכמושי' וכ"מ בטור ורמב"ם ועיין בגמרא ע"כ ודבריו תמוהים השתא ביבשים ממש יוצאים כ"ש בכמושים לכן נר' דט"ס יש כאן ואהא דכתב הש"ע אא"כ הם לחים קאי וקאמר דבעלין אין יוצאין בכמושין וכ"מ בגמרא דראב"ן סובר דיוצאים בכמושין וחכמים סברי דאין יוצאין בהן וכמפורש כאן: