1
משנכנסה לרשותך. בבבלי גרסי' משבאת לרשותו. וכתב הר"ן היינו משקדשה והיינו לישנא משבאת דאלו נשואין בלשון כניס' מדכר להו תנא כדתנן עד שתכנס לרשותו ע"כ ומסוגיין מבואר בהיפך דאף קידושין בלשון כניס' מדכר ליה:
2
אמר לו אבל. בתוספתא הגירסא א"ל אבל אלו היית בימי ר"א בן ערך והשבות תשובה זו. וגירסא נכונה היא דא"ל כיון דס"ל לר"א בן ערך דמאמר קונה קנין גמור ודאי דדינה כנערה מאורסה. וגירס' שלפנינו אי אפשר לקיימה דבירושלמי פ' ב' דיבמות (דף ה') גרסי ר"א בן ערך אומר המאמר קונה קנין גמור ביבמה מ"ע דר"א ולקחה לו לאשה הרי היא כקידושי אשה. וא"ת אי ס"ל לר"י מאמר קונה קנין גמור א"כ אפי' בשני יבמיך נמי וי"ל כדמשני בבבל מי איכא מידי דכי אתי אחוהי אסר עליה בביאה או בגיטא ומופר: