לכן צריכא וכו'. וא"ת טפי ה"ל למפרך דפירות התלושין וכו' מיותר דשמעינן ממעות דתנן ברישא וי"ל דאיצטריך למתני תלושין משום פלוגתייהו דחכמים דמחלקין בין תלושין למחוברין. וא"ת הא מחוברים מודים חכמים לת"ק ולא צריכי למתני תלושין אלא ה"ל למתני בדברי חכמים מעות כל הקודם וכה וי"ל דאיצטריך למתני בדברי חכמים מחוברין שלה לאשמועינן דאם קדם היורש ותפס מוציאין מידו וכדמסיק בסמוך ואפשר דבמחוברין לחכמים יפה כח אשה דמוציאין מידו משא"כ לר"מ. וא"ת למה לי מחוברין הא מדיוקא דסיפא שמעי' דוקא תלושין הוא דכל הקודם זכה אבל מחוברין לא דאל"כ לישמעינן מחוברין וכ"ש תלושין ויש לומר דסד"א לעולם מחוברין נמי כל הקודם זכה אלא דאי תני מחוברין ה"א דתלושין לעולם הן שלו בפיכך איצטרך למתני תרווייהו. ודלא כמ"ש בתוי"ט במשנתנו בד"ה המחוברין וכו' דתנן מחוברין וכו' בדברי חכמים איידי דתנן הכי לעיל בנכסי מלוג ועיי' שם ובמהרש"א דף פ"ב ברש"י בד"ה תני שלה וכו':