1
אבל באלמנה וכו' בין שהותירה בליו' שלה. בקונט' הגהתי כפי גי' הר"ן. מיהו לקמן ר"פ אלמנה מבואר שהגי' שלפנינו עיקר. ונראה שכן גרס הראב"ד ולכך השיג על הרמב"ם פי"ח מה"א שפסק באלמנה הותירה מזונות של היורשים. והא דלא מייתי הראב"ד ראיה מסוגיין והביא מהמאוחר מפרק אלמנה י"ל דשם הדין מפורש מילתא בטעמא ומ"ש הה"מ בשם הרשב"א דא"כ ה"ל לאביי למימר וחילופ' באלמנה י"ל דלא שייך לשון נקטינן במזונות דמתני' היא דמציאתה שלה וכ"ש מותר מזונות כמבואר לקמן ר"פ אלמנה: