1
הדא פליגא על רב ולית לי' קיום. מכאן נ"ל ראי' מבוררת לפסק ר"ת ור"נ גאון דפסקו דלא כרב בהא ודלא כרב אלפסי שפסק בפ' חבית כרב וכתב אף ע"ג דסתם מתני' דלא כוותי' כיון דרב סבר הכי שבקינן סתם מתני' ע"ש וקשה הא אמרינן כאן דלית ליה קיום לדברי רב וע"ק כיון דבר קפרא הי' קודם רב יש לנו לפסוק כוותי' דמאביי ורבא ואילך הוא דאמרינן הלכתא כבתראי ולא מקודם לכן ואני תמה מהפוסקים שלא הביאו דברי הירושלמי אלו:
2
הדרן עלך פרק כיצד משתתפין