1
הקורא בספר וכו' כתב הרז"ה ומסקנא כבן עזאי ובפרק המצניע תנן סתמא דלא ' כבן עזאי וכו' ולא סמכינן אתנא דברייתא ובאסקופה נדרסת וכדרב' והרי"ף לא פירש בזה כלום ע"כ ונ"ל מכאן ראיה ברורה למ"ש בפ"ק דשבת דף ב' ע"א בתוספות בד"ה הכל מודין וכו' דהרי"ף פוסק דלא כבן עזאי הלכך לא ביאר משנתינו דסובר דמתני' אתיא כבן עזאי ולאו דהלכתא היא אבל לפי מ"ש הר"ן דהרי"ף פוסק כבן עזאי ודאי קשיא למה לא ביאר מזה כלום: