תני אבל מביאה ע"ג עורה וכו'. כתוב בש"ע א"ח סי' תצ"א סעיף ז' בהג"ה וי"א דאין להפשיטה כלל אא"כ שחטה לצורך י"ט וכן ראוי להורות וכ' המג"א וצ"ע כיון שהירושלמי כתב בהדיא להתיר והר"ן והרשב"א הביאוהו איך חלק עליהם הש"ג וכו' ע"ש והמעיין בש"ג יראה שאינו מוכרח שאוסר ההפשטה אפילו בהנחת אבר אלא כל שאסור לטלטלה וכיון שמניח אבר מותרת הטלטול כמפורש לעיל בפ"ק אך תימא שלאחר העיון נראה שאין כוונת הירושלמי כלל בהיתר העור ולא איירי במסוכנת אלא בשחטה בשדה בהמה בריאה וכמ"ש הט"ז דסיפא שחטה בשדה איירי בבריאה שאם מביאה ע"ג עורה א"צ להביאה איברים איברים ודוקא אם שייר בה אבר אחד דלא מיחזי כעובדין דחול אבל בלא"ה אסור וזה מבואר מאוד דלשון ע"ג עורה משמע שהבשר ניטל ע"י העור כמו מטבילין ע"ג מימיו וכן מפורש לקמן בר"פ המביא היך מה דאת אמר מביאה ע"ג עורה ודכוותה מביאה ע"ג קנקנה הרי דאהיתר טלטול הבשר קאי וזה ברור וצע"ג: