1
ואמרו דע כי כל שם שנבאר שתופו כו'. בא לגלות לנו על שם משמות המשותפות הנאמרים במעשה בראשית שאינו מקום גמור אלא מדרגת עיון כאמרו וישם שם את האדם אשר יצר, וכן אמרו אשר לוקח משם, וירמוז אל מקומות אחרים אשר הגלוי בו אינו נאות וראוי המעיין שיבין מקומם:
2
ואמרו הנה מקום אתי הוא מדרגת העיון והשקפת השכל והוא הנרצה באמרו ונצבת על הצור כמ"ש, עמוד והתבונן היותו תחלה שהוא המבוא אשר תגיע ממנו לידיעתו כמו שביארנו והנה מקום אתי. ואחר שביאר שתוף מקום ביאר שתוף כסא למה שהכסא הוא דומה למקום: