1
גמרא עבד רבה עובדא (בההוא גיטא דאישתכח) כו'. מהרש"ל מחק אלו תיבות המסובבות וצריכא טעמא ואולי מפני שהפוסקים פסקו כר"ז לקמן וכלישנא דפליג ארבה ויקשה דהלא קי"ל מעשה רב וכ"כ הה"מ בפ"ג מה"ג ה"ט אבל אי ל"ג בההוא גיטא י"ל דמעשה הוה בשטרי דממונא וכדאקשי ליה ר"ע לקמן (כ ב) היכי פשיט מר איסורא מממונא אמנם רש"י פי' דמיירי בגט:
2
תד"ה נפק (בסופו). א"נ כו' אבל התם כו'. הלח"מ כתב שם סברא זו מדנפשי' ואישתמיטתיה שקדמוהו התוס':
3
תד"ה מעולם. וא"ת כו' א"נ לומר שהוא שלו כו'. לכאורה לעיל בד"ה ואפי' משמע דמפרשי הבעל מודה היינו דאמר שכבר גירשה אבל גם הוא אינו אומר שזהו הגט בעצמו בודאי וי"ל: